De jaarlijkse ledenvergadering had een dubbel feestelijk tintje:

Anneke den Bakker kreeg voor haar 25-jarig lidmaatschap een prachtige handgebakken schaal met inscriptie van de Zeewegpottenbakkers. Bovendien reikte de heer Martin Poortvliet als afgevaardigde van de landelijke Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO haar de Dr. C.B. Tilanus Jr. onderscheiding uit, een zilveren legpenning. Anneke zet zich al vele jaren in als bestuurslid van de vereniging, beheert alle verbandmaterialen, ondersteunt de docenten bij cursussen en herhalingsavonden, regelt de EHBO-ers bij evenementen, en post zelf ook veel bij diezelfde evenementen.

Naast Anneke werd ook Adri Dijkman in het zonnetje gezet. Na 56 jaar lidmaatschap besloot zij afscheid te nemen van de vereniging. Zij is 22 jaar bestuurslid geweest, en beheerde in die tijd – net als Anneke nu –  de verbandmaterialen. Ze heeft meegedaan aan EHBO-wedstrijden, en les gegeven bij cursussen jeugd EHBO. Ook heeft ze enorm veel gepost op het strand en bij diverse evenementen. Het bestuur besloot haar voor te dragen voor een erelidmaatschap. De leden waren het daar uiteraard geheel mee eens!

Klik hier voor de foto’s