In de jaarlijkse ledenvergadering hadden we drie jubilarissen!

Els Trouw is maar liefst 50 jaar lid, en kreeg van de vereniging een handgebakken uil (wijsheid) van de Zeewegpottenbakkers. Bovendien werd haar een Dr. C.B. Tilanus Jr. onderscheiding van de Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO uitgereikt, in de vorm van een grote zilveren medaille. Els heeft veel te maken gehad met EHBO tijdens de periode dat zij en haar man een camping in Rockanje beheerden. Daarnaast was en is ze altijd bereid op het strand en bij evenementen te posten.

Ook Leo Ritmeester, al sinds 1981 penningmeester van de vereniging, ontving een grote zilveren medaille voor 40 jaar lidmaatschap en zijn werk in het bestuur. Verder maakte hij van 1981 tot 1992 deel uit van het bestuur van de Kring Voorne-Putten, een samenwerkingsverband van de EHBO verenigingen op het eiland. Leo beheert ook het jaarlijkse ophalen van de donaties, en houdt de ledenlijst bij.

Roel Geus, werkzaam bij de brandweer, en al 40 jaar actief in de EHBO, kreeg een zilveren medaille voor zijn inzet op EHBO-gebied.

Leo en Roel kregen van de vereniging een grote vaas met inscriptie. En uiteraard waren er bloemen voor de jubilarissen!

Klik hier voor de rest van de foto’s